17. novembra 2010

Dušičky

Po dlhšej prestávke zase pribudne niekoľko článkov. Dlhšia prestávka bola spôsobená najmä dušičkami, cez ktoré sme navštívili ďalšiu malebnú európsku krajinu. Ako tam bolo? No predsa výborne...

Cez dušičky sme boli na výlet domov na Slovensko. Najviac som si stihla užiť rodičov. Súrodencov som videla len chvíľku v Žiline a chvíľku v Bratislave. Okrem toho som za celý čas nestihla poriadne vytráviť... stále som niečo dobré papala. Ešte som stihla zájsť do práce, pohnúť kúsok s diplomovkou (za veľkej pomoci maminky), navštíviť starú mamu a babinu s dedom, a ešte stretnúť kopu ľudí na intrákoch. Bebe okrem toho bol aj na Tmou. A videla som vymaľovanú našu internátnu izbu - nie je ružová :).


Nebudem veľa písať o Slovensku, lebo tam skoro všetci ste, ale mám ho veľmi rada a už sa teším domov (len si ešte musím rýchlo užiť Belgicko).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára