28. októbra 2010

Belgické počasie

Belgické počasie vôbec nefunguje tak ako má. Pred odchodom ma viacerí varovali, že si mám vziať teplé, ale najmä nepremokavé oblečenie. Našťastie sa dá nosiť aj keď je pekne :).

Do minulej stredy sme zmokli dvakrát (čo si pamätám). Raz ráno pred odchodom do Paríža-tam už bolo pekne- a raz cestou z mesta. Okrem toho si ešte pamätám jeden deň, keď lialo stále, ale nikam sme nepotrebovali ísť. A jeden dokonale aprílový - vstali sme za slniečka, potom spŕchlo, potom zase slniečko, zase dážď a za deň sa to v hodinových intervaloch vystriedalo zo šesťkrát. Teraz je za oknom pekná jeseň, znesiteľných 13 stupňov a padajúce listy (a nie ako doma - výhľad na zasnežený straník).
Minulú stredu sa situácia zmenila, lebo pršalo aj keď sme potrebovali ísť von - na Dutch. Takže sme zmokli a bola aj zima (preto som tento týždeň šla v islandskom svetri a bolo mi teplúčko). Potom sme ešte zmokli, keď sme šli behať, na frisbee(2 krát), cestou z plavárne... tak už to vyzerá trochu "lepšie". Uvidíme ako bude dneska na tréningu. Aj keď treba povedať, že počas dažďu pri behaní bola ja dúha a bol veľmi osviežujúci.


Celý tento článok je asi prehnaný, ale nie viac ako reči o Belgickom počasí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára